//Cactus On The Moon!
Follow Dashboard
Happy Holidays !
Thursday 1 November 2012 | 0Superstar (s)!

Heyy , Assalamualaikum :)Dah lama rasanya tak update blog ni .Lagipun dah habis tahun kan ? 
So , cuti lee XD *k merepek Korang takde pergi memana kea ? Nanti bila cuti sekolah , mesti rindu nak pakai Baju sekolah lah , Bila nampak kasut sekolah , tak sabar nak pakai lahh , kann kan ? Normal lettuww XD Lagi-2 bila dah beli buku dekat Koperasi , Macam tak sabar je nak buat , Actually , Kitaorang semua 
teringin nak jumpa Ros , tapi tak tahu bila . Ingatkan nak pergi Sabtu ni , tapi tak jadi juga .
Takpe lah , lama lagi cuti kan ? Bila2 je boleh . Cewahh , macam aku boleh keluar .......
By the way , Good Luck For SPM Candidates :)
Buat yang terbaik okayy , Bak kata orang , SPM ni penentu hidup dan mati .
Orang yang cakap , bukan aku k . Hari ni Jumaat , cuti sekolah , tapi amat membosankan .
T.T
Aku dah dapat buku teks Form 3 wooooo . Dah form 3 rupanya . Hmm , PMR weyh PMR .
Sangat menakutkan , lagi menakutkan bila kakak aku SPM and aku PMR .
Siapa yang senasib dengan aku , memang cuakk kann ?
Alaaaaa , baru teringat , lepas ni cuti mesti tak dapat beli Ice Blended dekat sekolah lagii :'(
Eh ,Azan Zohor dah berkumandang , so Solat lah anda , sebelum anda di solatkan . 
Kepada para lelaki sekalian , sila tunaikan tanggungjawab anda sebabgai lelaki yea , Solat Jumaat :)
Okay lah , sampai disini sahaja . Bye , Assalamualaikum .
Haaaa , Selamat Bercuti ye semua :)
Terutamanya untuk Aqila , Husna , Natasha , Eda , Aina , Farah , Ros , Sabrina , 
Dan yang lain-2 :)





Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Hye , Assalamualaikum ! Welcome to my Blog and Enjoy your day guys ! ;) Thank you. :) Love you <3


Diary


The Credits!

Basecode by : Nadya and Qistina
Re.Design : Miss_Hana
Own this blog : UR NAME

Best View at GOOGLE CHROME!